<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8090950541441488920\x26blogName\x3dGibifi%C3%BA+blogja\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gibifiu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gibifiu.blogspot.com/\x26vt\x3d5675040957019343747', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Gibifiú blogja

A Majomszabású Ember vall benyomásairól, zenékről, sörökről, abszurdról és egyéb gibbonságokról.

 

Minimális helyzetjelentés - '09. február

Hétfőn elküldtem minden papírt Leuvenbe. Válasz egyelőre nem jött. Ha elolvassák, látják majd, hogy minden mondatom alá tettem egy (hivatalos) papírt, tehát komolyan kell vegyenek. Ha meg nem nagy para nekik a világválság, és hely is adódik a cégben egy gyakornoknak/PhD-snek, akkor szerintem nem kérdés, hogy mit és hol fogok csinálni a elkövetkezendő időkben.

Más: Diplomás munkanélküliből hobbi-kutatóvá lettem: Az egyetemen nekiálltam folytatni a diplomamunkában elkezdett kutatást. Annyi a különbség a korábbiakhoz képest, hogy most nincs szigorú határidő, meg diploma a végén. A cél egy metodikai cikk, amitől nem választ már el sok, de magától nem fog megíródni.

Kiderült tegnap, hogy még februárban (20-án) lesz diplomaosztó ceremónia kis jelképes valami egy szobámnyi területű szobában, ahol államvizsgáztam. Nem tudom, ki találta ki, hogy oda beférünk mind a 10-en, dékánostul, családostul, oldalbordástúl, egóstul, de ha már csak minimálisan engedelmeskedünk az Orbáni elvárásnak (még EGY ember), akkor is csak nehezen cipőkanállal. Nem örülök, mert ebből is látszik, hogy semmi ünnepi hangulat nem lesz, csak kisöpörnek minket az egyetemről, hogy "nesze, fodg a papírod, add vissza a diákod, azt' csá", ami a végigizzadt öt hat és fél évet tekintve igen szarul jön ki. :(
A szűk családdal már tudattam, de barátok még nem tudják, nem tudom, hogy érdemes-e egy ilyen hátsószobás kis látszat-izére elhívni akárkit is...

Végére valami szépet, ha már úgy is jó a kedvem:
Ma az időjárás megengedte, így biciklire pattantam idén először, és jó két órát tekertem - na, nem csak úgy vaktába ám, belga sörért Óbudára. Szürreális élmény volt áttekerni a Szabadság-hídon(!), sirály-rajjal diszített, lemenő nap által vörösre festett felhők alatt február elején 8-10 fokban.

Holnap házibuli, jelmez-parádé. Rég nem farsangoltam, nagyon várom, pláne hogy Sziszkát nem minden nap lehet elcsípni itthon. Én ****nak fogok öltözni. Csak nem gondoltad, hogy elmondom idő előtt, BB?

OFF: Beckhamtől pedig ezúton is elnézést, hogy kételkedtem leigazolása szükségességében.

 

for this post

Leave a Reply