<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8090950541441488920\x26blogName\x3dGibifi%C3%BA+blogja\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gibifiu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gibifiu.blogspot.com/\x26vt\x3d5675040957019343747', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Gibifiú blogja

A Majomszabású Ember vall benyomásairól, zenékről, sörökről, abszurdról és egyéb gibbonságokról.

 

Amikor szétb*sz az ideg

Este odaléptem Miskához, hogy szerinte nem vagyok-e lázas, mert úgy érzem ég a homlokom és izzadok, mint a ló. "Hőmérséklet-mintát" vett a homlokomról és azt mondta, szerinte nem.
Ismertek, tudjátok, hogy ritkán lehet kihozni a sorsomból. Nem gyanakodtam, hogy idegességemben produkálok ilyen tüneteket.
Délután 5-ig minden rendben volt. Akkor meg mitől kaptam agyfaszt estére? Elég okom van rá. Időrendi sorrendben haladva:
  • Elmentem egy meccsre amin bár kezdőként kaptam lehetőséget, és nem is ment rosszul, (főleg védekezésben) a második félidőben mégsem léptem pályára. (Nyertünk egy ponttal.)
  • A meccset követően a Ferenciekre mentem vasárnap lévén (és mert reggel Nadal-Federer döntőt néztem), ahol a pap észveszejtő baromságokat beszélt - el is jöttem.
  • Hazaértem, de idehaza se volt jobb a helyzet: Mostani csapatom ex-játékosai a klub közösségi oldalán keményen beszólogattak - az iwiwen és itt bemutatott - videó láttán nekem és a számukra tök ismeretlen régi csapatom tagjaira. Tudom, hogy nem a rossz indulat volt a fő vezére a beszólásuknak, hanem csak az a velük született szolnoki bányász-parasztság, amit a génjeikkel hoztak magukkal.
  • Iwiwen visszaírt egy kis 15 éves picsa a levelemre, amit a tőle ismeretlenül kapott spamjére józanul válaszoltam egy hete kb, melyben megkértem arra, hogy ismeretlenül ne küldjön nekem spamet. Őt minősíti, hogy nem fogta fel, mit szerettem volna, a mai levelében lebunkózott, stb... Visszaírtam nyilván és nyilván kevésbé voltam visszafogott.
  • Fanni cseszegetett MSN-en - bár nem tudom mennyire viccelt - én már nem tudtam viccnek venni.
  • Kiderült, egy általam tervezett meglepetés is előre lelepleződött véletlenül.
Ezt mind 3 órán belül nem egyenletesen elosztva. Egyenként egyiken se hinném, hogy fel kéne kapnom a vizet, de így együtt most sok volt, na! Én meg vagyok olyan barom (jólnevelt kis pöcs), hogy nem üvöltök már az elején, hanem azt mondom, "oké, nem érdekes". Aztán persze a tüske marad bennem (amit máskor egyesével simán lenyelek) és szépen fertőz belülről, és azon gondolkozom, - hogy mit kellett volna tenni, hogy legalább máskor elkerüljem ezt az állapotot és, hogy tényleg én vesztettem irányt és valóban fasz vagyok, vagy a lófaszt és ez egy ilyen nap, amikor semmi nem jön össze - , míg fejre állok tőle. Így most hajnal kettő mindjárt és itt ülök lángoló fejjel, remegő térddel és viszkető tenyérrel, de a gőzt leereszteni nincs hol/kin/min.

Ez az út vezet a végén idegroncssághoz...

Címkék:

 

for this post

 
Anonymous Névtelen Says:

Szerintem tényleg ne foglalkozz szolnoki felebarátaiddal, én sem értem őket, pedig élőben egész emberiek - nekem erre van rálátásom a felsoroltak közül. Ja, meg a kevés játékra, azügyben egycipőben járunk - arra meg javaslom terápia gyanánt a pozitív momentumaid jó mélyre való elraktározását, hogy meg tudj belőlük élni az ilyesfajta nehéz időkben. Tudod: egy szép hármas, egy jó passz, lepattanó, blokk, védekezés...
Ilyesmi.
Bandi voltam a Webpontból, ha nem sikerül aláírni, mert regisztrálni nem regisztrálok sehova

 
 
Blogger Gibbon Says:

Helló, Bandi!

Isten hozott az itt kommentelők szűk csoportjában. :)
Köszönöm! Jól esett, hogy és amit írtál. Mára már túltettem magam a tegnapi dolgokon. Ebben persze segítségemre volt egy barátnőm, akivel fél 6-ig beszélgettünk.

Edzésen... ;)

 
 
Anonymous Névtelen Says:

Jaja, a hölgyek mindig sokat tudnak segíteni lélekápolásban, mondhatni ez a szakmájuk, eredendően, mindegyiküknek, és csak erre jön az, amire iskolákban próbálják képeztetni magukat. Viszont nem értettem a végén, hogy vajon edzésen beszélgettél a leányzóval, avagy arra gondoltál, hogy majd edzésen találkozunk - ha utóbbira, hát ott a héten biztos nem, mert mára és szerdára is beírtak ügyelni, ami 23.00-ig tart, pénteken pedig irány a pap és a jegyesoktatás, az most mindennél fontosabb.
Amúgy jól láttam, hogy az ominózus videó az Erzsébet utcában készült?

 
 
Blogger Gibbon Says:

Utóbbira gondoltam, mármint, hogy a "viszontlátásra edzésen" vagy valami ilyesmi, de hát akkor nem...

Igen, az bizony (sportújságírói fordulattal élve) az Erzsébet utcai "Ékszerdoboz" / "Aréna". :D

Hol lesz az esküvő? Zuglóban? Ha ott, akkor kihez jártok? Béla? Attila?

 
 
Anonymous Névtelen Says:

Neeem... :) Csepelre járunk, és Imre atyához, de nem a Domonkosihoz. :)
Az Erzsébetben meg pont a hét végén játszunk majd a sÖrdögökkel.

 
 
Blogger Gibbon Says:

Csapjatok oda nekik!

 

Leave a Reply