<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8090950541441488920\x26blogName\x3dGibifi%C3%BA+blogja\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gibifiu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu_HU\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gibifiu.blogspot.com/\x26vt\x3d5675040957019343747', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Gibifiú blogja

A Majomszabású Ember vall benyomásairól, zenékről, sörökről, abszurdról és egyéb gibbonságokról.

 

Decemberi hétköznapok

Újabb hét telt el, és bár észrevétlenül, de bőven belecsúsztam decemberbe. Kellemetlen, mert jön a viszgaidőszak és sehogy sem állok a sulis dolgaimmal. Ezt még éppen jó időben felismertem, ezért a héten minden nap az MR-be járkáltam, ahol a konzultációkon kívül fájdalom kísérleti alany is voltam önként. Perverz vagyok, tudom.
Persze a fájdalmazás közepette a lényegesebb dologgal, a diplomám írásával nem igen foglalkoztam, de gond egy szál se, mert december 18-án január végén kell majd csak előadjam. Addig meg valahogy csak összehozom a dolgot.

A héten sem akart múlni a takony-kór és tegnap előtt már szinte saját taknyomon csúsztam... Ma előkapartam az infralámpát végre és ezzel, mint atombombával lesújtottam a betegségre. Várom, mikor kapitulál végleg.

Az ITK Kosárcsapattal feszültségektől sem mentes meccsen behúztuk sorozatban nyolcadik mérkőzésünket is. Nem jött el bíró, hanem nem más, mint a szövetség első embere vezette a meccsünket. Kitalálható, hogy a sima meccset mivel tettük színesebbé... Az amúgy eléggé frusztrált mérkőzés vezetőjét már a második negyedben a meccs további fújásának felfüggesztésébe hajszoltuk felesleges pofázással, holtt nem sokat szóltunk be, illetve hozzá... mégis. Később, a szünetben belátta, hogy ingerültebb volt a kelleténél és tovább folytatta a meccset. Így csak két és fél percet kellett "kibírnunk nélküle".
Ez a győzelem azt jelenti, hogy feljutottunk a D-ligába a következő, szintén 100%-os PSZF elleni meccs eredményétől függetlenül és legrosszabb esetben is második helyen végzünk ősszel. Jár a taps a Srácoknak! Tavasztól folytatjuk a menetelést, remélhetőleg. Előtte még vasárnap hajnalban lejátszuk az utolsó meccsünket.

Az NB2-es csapat is menetel. December közepén jön a másik majdnem makulátlan egy "makulával" álló Hidegkút elleni rangadó. Ha megint megvernénk őket, akkor jelentősen növekedne az esélyünk a B-ligába jutásra. Mindent ennek rendelünk alá, így végre megint mindenki látogatja az edzéseket, aki épp nem sérült.

Leuven folyamatosan hiányzik.
Mióta rájöttem, hogy a picasa-val screen savert is lehet csinálni a képeimből, már nem is akarok a géphez nyúlni, hogy órákig élvezhessem a képek nyújtotta emlékeket.

Bandatalálkoztunk és akit húztam az nem más, mint ... 29-ére így már megvan a programom. Jó volt viszont látni a Srácokat, még ha nem is beszéltem Mindenkivel, aki eljött. Volt minden: szép pincérlányok, Dani fülhúzása, vagina monológok, panasznap, Karácsonyi recept licit... És az elmaradhatatlan sör, pálesz, nekem meg tea.

Játéktesztelősdire is halad. Lassan eljön a kiadás ideje, amit nálam jobban senki nem vár jobban, ugyanis halálosan unalmas folyton ugyanazokon a pályákon lavírozni.

Babáztam is egyik nap. Juli továbbra is zabálnivaló. Már visszahízott a születési tömegére, sőt. Egészséges, bőséggel szopik. Tehát, jól haladnak a dolgai. Ami újdonság, hogy mostanában egyre jobban nézeget, egyre értelmesebbnek tűnik és álomban-félálomban mindenféle grimasz megfigyelhető az arcán.

Ma meg a38-on Barabás Lőrinc Eklektric koncert a cél. Nem ismerem még, de a plakát, a honlap, az ott hallgatható számok és a további fellépők alapján nem csalódhatunk, - mint ahogy a Rahzel koncert kapcsán sajnos... A Rahzel-koncertre még majd visszatérek egy post erejéig. - sőt, nem elképzelhetetlen, hogy egy albummal gazdagabban térek haza a hajóról. (Támogasd Te is a jó zenét!) Meglátjuk.

A hét közben rengeteg kreatív ötlet jutott eszembe, hogy majd mit lehetne kezdeni itt... a blogon. Egyelőre nem árulok el semmit. (Direkt.) Időfüggő is.

Címkék: , , ,

 

for this post

 
Anonymous Névtelen Says:

Ez egyszerűen szenzációs. Bár nem olvastam végig...mer' hosszú. De biztos jó. Mer' már mér' lenne rossz. Csak jó lehet. Abban az egyetlen esetben lehet rossz, ha nem jó. De ha nem lenne jó, akkor ugye senki nem olvasná végig. Namármost, biztos, hogy ezt végigolvassák. Kivéve én...én nem olvastam végig...mer' ugye hosszú...de ezt már mondtam. Meg én nem a mindenki vagyok, hanem csak egyszerűen én. De ez nem baj, mert vagy így vagy úgy, de akkor is egyszerűen szenzációs.

 
 
Anonymous Névtelen Says:

please keep us updated. burning to know all bout your dirty lil secrets haha

detényleg. jövőre is legalább ilyet, ha nem jobbat, esetleg sokkaljobbat.

see you in Belgium,

much love
a.nna

 

Leave a Reply